Kommentarer

Vi gennemfører løbende undersøgelser for at se, hvor tilfredse vores skaderamte kunder er med den service og udskiftning, de får i forbindelse med skaden. I de seneste undersøgelser oplyste 83 %, at de generelt var tilfredse eller meget tilfredse skadehåndteringen. Vi har samlet nogle af kommentarerne nedenfor:

Jeg var vildt imponeret over hvor god en betjening man får hos især ved en skade man forventer ikke dækkes, men her blev jeg virkelig positiv overrasket. I det hele taget var jeg virkelig overrasket hvilken fin behandling fordi alle fortæller mig du handler da ikke i elgiganten der er ingen service. Jeg må sige jeg finder jeres service på højde med alle andre inden for denne branche.

Det var super, og jeg køber fremover altid tillægsforsikring til mig selv.

Synes først det var en forringelse, men blev klar over at det faktisk er en fordel med det nye system. Absolut tilfreds, og tegnede ny forsikring på det byttede apparat.

Var helt igennem tilfreds, fik en proffesionel og hurtig behandling. 100% perfekt.

Alt var som I både sagde og skrev. Derfor er jeg meget tilfreds. Tak for god behandling.

Stor ros til den behandling vi har fået i forbindelse med skade, jeg kan kun anbefale Tryghedsaftalen til andre.

Takker for en rigtig rigtig god behandling af søde og venlige medarbejdere.

Super info og kommunikation med jer...!!!

Jeg var overordentlig tilfreds med behandlingen af skadesagen, tak. Med venlig hilsen Flemming Bech.

Jeg var faktisk positivt overrasket over, at der ikke var nogen problemer/diskussioner omkring vores skadesanmeldelse, og jeg opfattede det som meget fleksibelt, at jeg blot kunne fremsende den ubetalte regning fra firmaet som udbedrede skaden.